已填了這麼久的空檔...

2010年11月23日星期二

公司無聊對白

**「BOSS!病呀!你仲飲凍野?大膽! \_/」
「飲埋呢包先啦~」

**BOSS「乞嚏~」「孱仔!」「係呀!好孱,成日病。」
「駛唔駛沖返杯傷風感冒熱飲過你嘆下?」
「唔好啦!飲完會眼訓~......都係沖啦......」

**BOSS 2號擠眉弄眼
我「成日電我,比你電暈啦,又唔知自己靚仔。」
 然後他再擠眉弄眼......XD

**樓下CONCIERGE「乜你個同事原來識講廣東話架?」
「係呀,做咩呀?」
「我仲以為佢係外國人猛咁同佢講英文......
點知佢話『丫~咁多部LIFT一齊叮叮聲都唔知係邊部』」
「你好『火羅』呀~XD」

**「鎖匙電話銀包帶齊未?」靚仔同事「齊架啦~」
一分鐘後......
「原來我漏左條車匙」XD

**「咦!?點解少左隻杯的呢?」BOSS「我尋日打爛左」
「哦! (指住)原來係你!(用埋另一隻手指住)」
「一隻杯遮,唔駛咁呀?」

**BOSS「你有冇見到台面有鎖匙?」「冇喎,咩匙黎架?」
「屋企鎖匙」「有冇搞錯呀你 =口= 屋企鎖匙都唔見」

**司機打我手提「你見唔見RECEPTION張台有八達通呀?」
「冇喎~地下都冇喎~」「死啦~唔見左張八達通TIM」
佢張八達通ARMARM入完五百蚊......

**阿叔同事「可唔可以麻煩你幫我準備呢樣野比KINGSTON呀?」
「下!你之前咪答左佢冇囉......」

**大老闆(國語)「你病好了嗎?」「好了」
「你好了,我不好。」「你怎麼啦!? (緊張)」
「我拔牙齒了」「......(XD)」

他們就是我的大頭蝦BOSS和同事 =.="

1 則留言:

  1. 見到你呢張相令我想起小時純真既自己!
    我這時也喜歡和朋友在樹上叭來叭去!
    這時樓下有一個公園,每次我們都會約好星期六在公園玩!
    現在回想起心裡都開心!
    高達字!

    回覆刪除