已填了這麼久的空檔...

2010年11月2日星期二

另一宗車禍

東尼出車禍了,20個水馬被他撞個稀巴爛,車子還向前衝了40米
然後整輛翻側......幸好他安然無恙 我真的很擔心
雖然他說是因為有狗狗突然跳出來才出事的
但是我卻老覺得是自己的問題 要是我選擇回家
什麼事都不會發生

這一趟日出的代價未免太大了 我差點兒就失去他
內心很難受 我突然害怕見到他
也許我該消失一陣子 或者更長的時間

為何有這麼多事情發生? 心裡不舒服
七零八落 情緒又開始反覆了

3 則留言:

  1. 你又想得太多了,relex~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 呢個世界好多野要黎就黎,妳點「如果」其實都避唔到
    正面d,而家朋友無穿無爛,妳應該覺得慶幸同為佢開心先係~
    (當然要順便為架車默哀…10秒咁多啦~)

    呢d事唔係妳嘅錯,無需要咁樣「反省」,所以唔好諗太多太遠啦~

    回覆刪除
  3. 同樣作為司機, 我敢話, 一定唔係狗.

    回覆刪除