已填了這麼久的空檔...

2010年11月8日星期一

自言自語11.8

**傷風了,好眼訓,好想返屋企訓,今星期好多野要做...
希望唔會病到郁唔到,又可能係我唔夠訓,所以抵抗力差左


**阿3一朝早打電話黎,佢份工可能保唔住...
唉! 點解硬係咁唔好彩呢? 希望佢大步檻過

**之前貪得意走去試食臭豆腐,又唔想加甜醬辣醬
「老細呀!我第一次食臭豆腐,但又唔鍾意甜醬同辣醬
乜都唔加會唔會好怪架?」「一舊豆腐咁的味囉!」
「咁唔該幫我加D椒鹽丫!」「椒鹽!?唔夾個喎!
不過你可以試下既。喂!阿X,幫佢加D椒鹽呀!」
「吓!?椒鹽!?」
但係臭豆腐真係好臭,勉強食完一舊,以後唔想再試了=_="

**上星期某日收工,boss打電話問我享邊,原來佢漏左條車匙
返去開門比佢,他開開心心剝左件西裝褸,換左件新褸,拎埋車匙走人
點知冇幾耐又打電話問我走遠左未,原來佢個錢包漏左享個西裝袋入面
於是我又走返上去攞件西裝落停車場比佢,仲好彩有順風車搭
終於有機會坐佢架「碌死老鼠」,即刻除鞋用腳板感受果張靚地氈

4 則留言:

  1. 保重身體呀,多d休息
    至少都要睇醫生先!

    會食臭豆腐的是好女孩\\^o^//

    回覆刪除
  2. 但是我打算以後不再吃臭豆腐 =_="
    那我就不是好女孩了 囧!!

    不看醫生了,貴啊~
    下午老闆回來時見到我在室內戴頸巾和半瞇眼
    趕我回家休息...嗚嗚...

    回覆刪除
  3. 醫生錢可是最不能節省的錢…
    別固執了,明天也沒好轉的話乖乖看醫生吧!

    回覆刪除