已填了這麼久的空檔...

2011年10月6日星期四

自言自語2011.10.6

**近來好忙呢,都沒心情上來寫BLOG了
可是又有好多無聊話想講,先收錄一下FACEBOOK的STATUS吧
下星期應該有空寫我想寫的 回看以前的事情感覺總是很微妙的

**有晚搭681, 去到大老山果陣開始塞, 望望下, 原來前面都係681。
前面果架681的前面都係681!! 我第一次試過搭到3車連環...
我好後悔唔記得望下後面果架係咪都係681...
我覺得自己體驗左一次奇境 XD 真是大鄉里

**雖然一向認為颱風不來比較好,但知道不用上班著實高興了一下
結果看新聞的時候又覺得很慚愧,真的很幼稚 >_<
還被朋友說我有什麼好慚愧的,又不是我害這裡打風云云......

**平日努力減少耗廢紙張,最近以節省模式雙面列印一份逾400頁的報告
按下列印鍵後去做別的事情。誰知道快印完了才發現文字都一遍模糊
唉! 就這樣浪費了200多張紙,好心痛。
經過這次教訓,以後列印大量文件都要試印才決定怎麼印。|||Orz

**今日頭髮翹起左, 因為冇帶返工衫而隨手拎起OFFICE套後備衫換
誰不知老細突然叫我同佢出去開會, SHIT, 好彩仲有支彩唇同隨身攜帶髮夾
但係我都好無奈地要孭住個好青春的花花袋同埋著住學生毛衣、核突恤衫
仲有一條皺到媽媽鬧的西褲......
件恤衫仲要係阿媽嫌唔靚所以比我著的鵝黃色直紋中袖...
極度想死, 難為我老細竟然唔覺得我失禮佢

沒有留言:

發佈留言