已填了這麼久的空檔...

2011年10月13日星期四

自言自語10.13

**原以為今日都去開會,點知老細突然又改變主意
搵返黎果兩間公司全部叫晒靚仔同事去開
我明的,大老闆享度,怕冇人服侍佢丫嘛...
所以本來忙到快死的我可以抽少少時間上黎留低幾隻字

**老細剛開左新公司銀行戶口,叫我以後處理下佢
靚仔同事的糧都出享果個戶口,我先知佢的人工係我的3倍
唉......真係...好冇癮,11月前先review個人工
不過review完人地仍然係我的3倍,而且遲到早走,比我更得閒
冇計啦,同人唔同命

**對住手頭果份5xx頁的報告,有D無奈
可能做唔晒仲要拎返屋企放假做,我可唔可以燒左佢?

**依家延後左讀書果度,專心學車
不過教車師傅好惡,搞到我冇乜心機學,好多時享度遊魂
我知咁樣好危險,不過唔係幾控制到D情緒
我D駕駛態度真係好不適宜駕駛

沒有留言:

發佈留言