已填了這麼久的空檔...

2012年1月19日星期四

先撩者賤

我都係抵死,先撩者賤
享GAF挑龍某機,搞到比佢辱罵
仲要累某個已經唔係朋友的人比人擺上台

佢鬧我係男人公廁,我完全冇同佢提過我任何床事
唔知佢享邊度道聽途說,所以話人言可畏就係咁解
我從來唔相信D咩清者自清,傳聞傳傳下D人就會當係真
否則佢都唔會大大聲咁樣話我,呢D是非圈真係不宜久留

我又衰,明明都離開左,無端端走返去話佢真係太得閒
我個人實在太無聊,浪費D時間享呢D地方
我其實已經唔記得佢以前點樣令到我條氣唔順
但我就係條氣唔順先出聲話佢

足以證明我好鬼小器,都係要鬧下自己
應該原諒人地,咁先可以放過自己
只係到此時此刻,我仲係唔鍾意佢......
不過我唔鍾意佢都應該比返幾分薄面佢
我似乎去得太盡了......EQ真係唔夠高,尚待磨練

沒有留言:

發佈留言